Spontan tävling!

Energin - Underbar!
Känslan - Perfekt!
Samarbetet - HELT otroligt jävla underbart.

Lydnadsklass 2 på Sundsvalls BK 10/9 -11


Plats - 5 (sätter sig.. har tränat detta på tok för lite så kan inte ens kommerntera detta)
Frittfölj - 9
Läggande - 10
Inkallning m. ställande - 5
(pga att jag kallar in innan tävlingsledaren kommenderat mig.. annars låg vi på 9 - 9,5. tävingsnerver..)
Sändande m. ställande - 5 (hittade inte till rutan för ens tre komandot och då tog hon den klockrent.)
Apportering - 7 (satte sig snett och sprang en omväg förbi tävlingsledaren..?)
Fritt hopp - 9,5
Fjärr - 9
Helhet - 9


SUMMA - 142p och ett 2 pris


Skulle helt ärligt inte kunna vara mer nöjd. Så jävla synd att ingen filmade alltså.. Lycka på plan! Fria följet var gudomligt, helt underbart, har INGEN aning om vad domaren drog för. Är jättenöjd med tävlingen och eftersom jag dessutom fick veta igår att jag skulle få tävla så.. Ja, vi gjorde verkligen de bästa av förutsättningarna! VI är inte klara för 2an men jag valde att testa och se det som ett träningstillfälle! Kan inte säga det tillräckligt, SUPERNÖJD!

Lycka lycka lycka..



Kommentarer
Postat av: Linn

Grattis!



Själv skaffade jag min första vovve i juni och har som planer att starta lydnad klass I under nästa år.. =)

Bor för övrigt också i Sundsvall, därför jag hittade hit ;-)

2011-09-11 @ 12:36:58
Postat av: Tinan

Åh, va trevlig! :) Då ses vi nog!

2011-09-15 @ 21:17:35
URL: http://tinalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0