spontan superträningsdag?

Var inte tänkt att det skulle bli nå träning idag, iaf ingen speciell. Men efter att ha tvättat, diskat och städat så kunde jag inte låta bli. For iväg och la två snabba spår innan jag skulle hämta Rikard på jobbet! Ninjas spår gick jättebra markerade alla apporter och LA SIG vid alla (fösta spåret med passivmarkering). Hon är fortfarande osäker men har lite planer om hur vi ska lösa de.. Får se vad som händer ;)

Moggies spår blev jättesvårt eftersom underlaget var väligt lerigt och tort och det blåste ganska rejält. Hon kämpade ändå på väldig bra enlig mig och hittade alla utom en apport och la sig fint vid alla.

Väl hemma blir det sökmarkering - rulle för första gången på länge. Rikard agerade figg i lägenheten och Ninja hoppade av lycka när hennes rosa skynke åkte på ;) 6 fina markeringar och massa godis.

Tränade även lite kryp. Hon är en pärla min hund! Anmäld till appell och lägre i oktober.. HÅLLER TUMMAR OCH TÅR! (Mest för att jag ska ta mig i kragen och ta tummen ur!)

Nu blire sen middag med finaste och sen mys i sängen med alla fyra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0