Nya arbetsplatsen!

Idag har jag varit och städat, möblerat om, rensat bland alla grejer och gjort fint i trimrumet - min nya arbetsplats! Fick även ett extra jobb av chefen, att bada hennes hund! Så efter att jag och Ninja städat och fixat i två timmar så blev det bad av hund! Riktigt härlig dag måste jag säga! Stannade kvar någon timmer efteråt och snackade med tjejerna som hade lunch, bästa kollegorna!

Här kommer lite bilder på det som ska bli mitt arbetsrum!


Trimbord och en halv Ninja!



Badet!



Hörnet där burar och skrivbord kommer att stå!



Ninja på trimbordet - Hon ser rätt nöjd ut?


Nöjd tjej! Nu har jag duschat efter en lerig vända med hundarna - Skulle visa upp lite skydd för en kompis och ja.. Lerigt blev det men hundarna var duktiga! Ninja gjorde bästa (och kortaste) lydnadspasset och Moggie gjorde ett fint skyddspass! Sen blev det spurt tills Rikard skulle på jobbet! Så nu sitter jag i soffan, helt slut! Skönt med avkoppling :) Imorgon väntar ett spännande äventyr.. Hmm! Vi får se vad som händer!

Ha de gott!

Kommentarer
Postat av: Tinan

Nu saknas bara Tina-piffet! ;) Tavlor ska upp, gardiner lika så och lite annat fix!

2011-09-09 @ 20:08:07
URL: http://tinalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0