Mot nya äventyr!

Ja, idag är min första dags som arbetslös och måste nog säga att jag slår rekord i kort arbetslöshet ;) Kanske inte, men åkte i alla fall (efter en välförtjänt sovmorgon) till Arbets Förmedlingen för att träffa en Marie! Väl där fick jag veta att jag minsan inte skulle prata med någon Marie utan gott kunde ta mig en lapp och sätta mig i kö som alla andra.. Efter 20 minuters väntan kommer Marie in i rummet och frågar om någon skulle ha möte med henne.. Jag har inte bokat något men hög direkt, tyvärr hade hon ett bokat möte med en annan så satte mig igen.. Efter ett tag kom hon tillbaka och berättade att hennes möte blivit inställt så fick följa med upp på hennes kontor.
När jag berättade varför jag var där och så så såg hon på mig med en underlig blick.. En sån där blick som gör att man tror att man blivit grundlurad och bara vill försvinna.. När man går in med för stort självförtroende liksom. MEN som tur var så var hon lugnare än mig och bad mig förklara allt för början och mer detaljerat - sålde hela min idé och praktiken var min! Nu är det bara massa kostymnissar som ska kolla så varken jag eller Lena är brottslingar osv.
Detta betyder att jag kommer att praktisera som trim&klippare på Arken i 2-3 månader för att lära mig, utvecklas och utbilda mig! Kommer under denna tid att kunna marknadsföra mitt företag på olika sätt och behöver inte oroa mig lika mycket om inkomst under första tiden eftersom jag både kommer jobba på Arken och praktisera! Hur underbart är inte det! Så som planen ser ut kommer företaget komma igång som MITT i vinter! Då är jag utbildad och fit for figth.. eller inte fight kanske mer.. Olydiga, ofriserade och smutsiga hundar ;)

My source of inspiration.



Tack Jossan för dagens stöd, du är guld hjärtat mitt!

Forshaga 08-11,
drömmar kommer bli sanna för att vi äntligen fann varandra.

Kommentarer
Postat av: My Hörting

Du är så jävla grym tina!! <3

2011-09-01 @ 21:15:13
URL: http://hrting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0