Sista skoldagen!

Sista skoldagen.. Efter 14 år i skolbänken så är det slut. Nästa vecka glider vi igenom med fika, sång, hundträning och packning! Älskade hundsport 08-11, fan vilka underbara tre år vi har haft. Har lärt mig så otroligt mycket under dom här tre åren, inte minst om mig själv! Kan inte tack er tillräckligt och jag ska verkligen göra mitt bästa för att den här 1,5 veckan ska bli bäst!

Som sagt sista skoldagen idag. Började med att gå upp vid 7 för att gå en tur med vovven innan man skulle iväg på nationella. Kommer dit helt utan förhoppning utan press på mig själv. Satt med provet i 3,5 timmar och kämpade som fan för att fixa de.. Fan för att ha läst den svåraste kursen i ens liv i ett år och sen få IG i den?! Aldrig.
När jag kom ut ur klassrummet var hjärnan helt slut.. Men snabbt på igen då Jessica skickat ett skumt sms.. Ringde upp och fick veta att vi var tvungna att flytt aut ur vår lägenhet idag pga vattenläcka/mögel.. Suck tänkte jag som ska flytta igen om 1,5 vecka.. När jag kom hem kastade jag i alla fall i mig lunch och medans jag smälte maten/packade fick jag ett mail av matteläraren Håkan:

"Hej Tina!
Jag ville bara meddela att du klarade nationella provet! Jag har inte rättat det helt men du har helt klart passerat gränsen för Godkänd! Jättebra jobbat!
//Håkan"

LYCKA! Grät av lycka dom första minutrarna och förstod först inte att det var sant.. Körkortet släng dig i väggen, matte c är det värsta jag gjort i mitt liv, OCH JAG KLARADE DET!
Efter det underbara meddelandet bar det iväg till Kil för spårning med klassen. Gick si sådär men med omständigheterna som var är jag ändå grymt nöjd. Fina brun!

När jag kom hem började jag röja och har gjort fram till nu.. Slängt 60% av allt jag äger och har här i Forshaga tror jag.. Hjärnan säger STOPP och dunkar värre än någonsin och magen sprinner i 120.. Dags att ta med sig täcke, kudde, hund och en grym film till nya lägenheten (eftersom vi inte får sova i vår nuvarande..). Sov gott allihop, imorgon förtsätter packningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0