Intruktörsjobb, Sundsvallsflytt & Dragmästerskap

Blivit erbjuden att vara ledare på Hundungdoms riksläger (i drag såklart), känns trisst att måsta tacka nej pga av jobbet MEN nu är man väll såkallad vuxen och måste tänka två gånger.. Suck :/ Nästa sommar!! Hoppas i alla fall på att få till nått kul i höst och vinter, men vad det bli får vi se!

Har fixat massa papper till lägenheten idag med Rikard och kollat MÖBLER.. Synd man inte är miljonär säger jag bara ;) Förvånad över att vi kommer så bra överrens jag och min underbara pojkvän.. I och för sig så har vi kommer överrens om att vi tillsammas bestämmer möbler och jag fixat allt vad dekoration heter så länge han slipper följa med på den shoppingturen - Okej deal?! Helgen efter studenten blir superrolig för mig och Rikko men mindre roliga för våra plånböcker xD But who cares, vi bor i SUNDSVALL då ju, yeah!

Känner mig skapligt duktig, i början av dagen var ett lag anmält till mästerskapet i stafett, nu har vi 6 som SKA anmäla sig! Om ni vet någon som är tjatigare än mig så säg till, skolans elever kommer hurra när jag slutar så tjatig som jag är xD Drag hit, drag dit, drag JÄMT! Aja, that's me och jag gillart! Tittat på fina vorsthevalpar och drömt mig bort en bit.. Var dessutom i Enköping på skyddsträning med Tommy Andersson och schäfergänget där.. OCH där vet ni va.. Där fanns det dobbisar.. Och inte bara dobbisar utan även dobbisvalp. Tommy och Eleonors nya stjärna! Fy va söt den va!

Dobbis - Bra brukshund går att använda till det mesta, galen och lite sådär såkorkad i vissa situationer, går utmärkt att köra drag med och finns i bruuun!

Rikard är inte alls med mig, håller inte med de minsta. Skrattar bara.. blir tyst.. ser allvarligt på mig.. och konstaterar av NEJ, ingen dobbis. *djupsuck* Aja, blir nog ändå inget av mina dobbisdrömmar, MEN usch va söt valpen va! ;)

Nu blir det Criminal Minds-paus i pluggandet om häxprocesser och massa onyttigt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0