Hua-vakt och maxat plugg!

Vaknade idag av att Ann ringde och frågade om jag och Rikard kunde vara hund vakt åt henne chihuahuor Agnes och Gabriell.. JAAA! *Glädjeskutt* Snacka om bra start på morgonen! Saknar pyttehundarna!



Aja, tillbaka till verkligheten, huorna kommer imorgon fredag och idag är det torsdag! Började med att gå upp och duscha, rasta och utfodra hundarna! Ska ta mig i kragen och göra klart historian idag! Blir nog en sväng förbi Strömsholm senare (precis innan sjukhuset finns det massa får.. Blir lite sugen på att smita in mig och Ninja, hihi).

Ska försöka få in ett lydnadspass under dagen med.. Ska ju ändå tävla på lördag :P Kan du vara vettigt att träna lite innan! Funderar mest på hur jag ska lägga upp tävlingen.. Det som gick fel förra gången vill jag ju inte ska hända igen.. Svårt på nå vis när man inte riktigt fattar vad dom händer med hunden som helt plötsligt har superstort ego? Hmm! Har i alla fall en idé så får se om det blir till det bättre eller sämre! Känns skönt att tävla mot nästa bara hundsportare och dessutom har lärare Janne som tävlingsledare!
Ska dessutom bli kul att se vad som händer på den här platsliggningen - i och med att det är vår fjärde tävling och nått spännande har hänt på alla tävlingar hittills! ;)

(Måste bara meddela att Ninja nyss gick runt i köket och letade något mjuka att ligga på. Hon hittade inget för Rex tog upp hela bädden så nu ligget hon på en plastpåse.. Hon är för söt!)

Förövrigt så tycker jag de där varma vädret dom säger ska komma snart kan komma NU! Kul att måste ha vantar när man är ute?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0