Andas ut.. NJUT.

Ja.. Lugnet före stormen.. Har börjat känna att jag kan slappna av igen, såhär fyra år efter helvetets tid började - gymnasiet. Äntligen kan man unna sig tid och intala sig hundra gånger om att "Nej, du behöver inte plugg!". Då kroppen helt är inställd på att stressa och oroa sig. Börjar fatta det nu men det är otroligt svårt att släppa känslan av stress. Tur man har underbara kompisar som påminner en om att andas ut.

Känns i alla fall superskönt att gå ut skolan och känna att man verkligen gjort sitt bästa. För det har jag verkligen! Jag hade inte kunna gjort något bättre! De betygen som, enligt mig, är mindre bra är ändå det bästa jag hade att ge då. Det har gått upp och ner i skolan av olika anledningar och det har jag accepterat. Jag kommer att gå ut med dåliga, enligt mig, betyg från tiden i Sollefteå och några dåliga sen tiden här. MEN, jag går även ut utan ett enda IG, MVG i alla hundämnen utom ett, MVG i Svenska B som varit ett hat-ämne, G i Matte C något av det svåraste jag gjort i livet och ett stependie för Gott Föredömme. Är nöjdare än nöjdast och känner att jag vunnit så otroligt mycket genom att gå på just den här skolan och jag har fått vänner som alltid kommer finnas i hjärtat. Jag har lärt mig mer om mig själv under dom här åren än jag tror jag någonsin kommer göra.. Är evigt tacksam över att jag fått träffat er mina stjärnor - FA 2008-2001.



Tiden här är för mig helt ovärdelig.
Jag kommer aldrig att glömma 2008-2011.

Skin, skin som den sol du är
Låt hela världen se ditt vackra leende
Jag säger lys, lys som den stjärna du är
Du lyser upp mitt mörker och jag känner du är med
Hur du rör mig talar, settet du ser mig
Tack mitt hjärta för alla stunder du ger mig
Tack mitt hjärta för alla stunder du ger mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0