Triggade tjejer!

Jahapp.. Sista dagen på Mon avklarad. Har varit en exemplarisk vecka men totalvila och ny träningsenegi! Sista kvällen spenderade jag tillsammas med favorittjejen Rebecca. Det blev middag på kinaresturangen i stan med massa kul snack, vi hade ju en del att ta igen! Efter att ha måste åka till Helgum för att kunna skriva ut min tågbiljett så är det bara till att packa och hoppa i säng!

Det bästa med veckan förutom skidorna på tv, och lugnet var nog ändå samtalet med Jenniefer. Jäklar vad taggad jag är nu, nu är det bara att köra! Känns skitkul att börja om lite och idag kände jag att vi verkligen börjar komma in på rätt spår. Ninja ha tjatat om träning hela dagen och varit rikitigt taggad och fokuserad på träningarna! Två pass har vi hunnit med och båda lika lyckade!


Lilla pyret börjar bli stor tjej!

I helgen blir det träning och filmning och massa mys med finaste killarna!
Imorgon klockan 10 åker jag till SUNDSVALL --> STOCKHOLM --> KÖPING --> FORSHAGA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0