Spindeln i nätet!

Japp, det var så hon kallade mig, Fredrika på trejdevåningen (ledningen på skolan). Känns otroligt skönt och roligt att vara igång med massa roligt och dessutom sprida glädje och engagemang till andra som bhöver det! Fick riktigt härlig enegriboot av både Fredrika och Linda, dom gör att det känns värt liksom!

Synd bara att min kropp är helt ur funktion.. Känns inge kul alls men tror helt ärligt att det beror mycket på vädret.. För vad kan vara mer opeppande efter att ha sett torr asfalt än massa snö, blåst och SLAKS?! Usch, säger jag bara.. Har förmodligen att göra med massa olika saker men hoppas i alla fall att det löser sig snart för såhär segg har jag inte tid att vara!


Finaste gruppen efter prisutdelning & säsosgsavslutning
 (fortfarande saknas måånga)


Kommentarer
Postat av: Petra & Skurk

Härligt, Tina!

Hihi jodå någon gång kommer vi nog ut på tävlingsbanan även där ;)

Lägger till dig bland min bloggs länkar förresten!

2011-03-10 @ 22:28:24
URL: http://petraskurk.wordpress.com
Postat av: Tina Sporrong

Great ;) <3

2011-03-11 @ 09:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0