Spårekipage?

Haft två dagar spår på skolan med Janne och bästa gruppen. Jag som inte har tyckt att det spår varit kul alls, har verkligen ändrat uppfattning! Nog för att jag inte har börjat riktigt än men shit vad taggad jag är! Har fått jättemycket positivenergi och massa motivation! Tur att man har en så jävla kul grupp att jobba med, ni är super!
Blev pinnstig idag eftersom snön inte här smält här i Forshaga.. Ninja tog i alla fall 8 pinnar av 10 på 100m. Sista pinnen tog hon dessutom upp och avlämnade superfint! Min stjärna. Janne skrattade och vi disskuterade att det verkligen syns på henne att hon blir fundersam när hon får belöning för något hon inte riiiktigt vet vad det är! En kort paus mitt i gjorde att hon tänka till lite och sista 50 metrarna gick helt klart bäst! Som sagt, riktigt taggad! Blir nog en appell i höst ;) Har ju dessutom jordens snyggaste spårlina som måste komma till användning, bara en sån sak!


Spårlina från Paw of Sweden


Måste säga att jag kommer sakna stallet nästan mest.. Fy fan vad härligt det är att komma ner dit till hundlärarana och bara träna, prata och bara nörda hundämnet! Älskar de.. DÄRFÖR planerar jag att spendera de sista tre veckorna DÄR och ingen annan stans (över drev liite nu).

Insåg dessutom när jag kollade i kalenderna att - Dragträningen börjar på måndag! Åh mina stjärnor, I've missed you!
Nu börjar vi med tempokontroll och styrketräning! Fan va kul det ska bliiiii, har en plan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0