Skyddskelpien!

Precis kört ett kelpieskyddspass med Ninja. Haha, med kelpieskydd menas bus med bitstocken. Vi ska träna skydd nu för att få in lite självförtroende och allvar i henne. Hon leker mest och skulle verkligen behöva lite självförtroende. Rikard hjälper såklart till så hoppas att vi kommer en bra bit i sommar! Hon har gått från att inte kunna kampa alls, till att kuna gripa, till att hålla fast i ett skosnöre, till att kunna bit i ett skinn och nu kunna kampa med en bitstock! vI HAR KOMMIT EN LÅÅÅNG BIT JAG OCH LILLA BUS!  Stolt matte idag när hon till och mer bet mig i armar ovh mage i frustration! Härliga frustrationsskall från magen och taggad hund! Galet kul - ska tilläggas att hon dessutom är skendräcktig..!

All my life I've been good but now, i i i i i'm thinking what the hell? - Vårt motto just nu ;) Skyddskelpien!
(från Avril Lavigne - What the hell)

Har dessutom skickat iväg ett meddelande till min "hundcoach" med lite frågor om hund och sånt kul!
Känns galet kul att ha en plan för framtiden, nu gäller det bara att ta sig dit och köra hårt! Jag är taggad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0