rätt väg, rätt val.

Dagen började riktigt bra med tidig morgon med långprommis och lugn frukost med mys i sängen till "Vakna med TheVoice". Gick till skolan och allt kändes okej, slutade tidigt så packade ner alla träningsgrejer, köttbullar och plugget och drog ner till stallet. Blev tre rutanpass (på rent ut sagt PISSIGT underlag, längar efter gräs). Gick jättedåligt till en början då hon bara fort och flög över allt och rev koner osv.. Focus låg otroligt lågt. De två andra passen gick bättre.. Förstorade rutan jättemycket vilket jag inte kommer att göra nästa pass, större än igår men inte superstor direkt (såklart)! Kände hur humöret skönk vilket resulterade i att Ninjas också skönk.. Gick hem med Amanda och Pajjazz för att få tråkiga nyheter.. Eller ja, nyheter som bara gör en less.. Försökte komma på bättre humör genom att läsa om duktiga hundar och drömma vidare om min egen och mina framtida.. Drömmar är det bästa som finns.

En dag som denna är jag otroligt glad att ha en kelpie - alltid glad, alltid positiv energi alltid kelpie!



Hoppas hoppas hoppas på att mina och Rikards planer blir som vi hoppas!
Du är nämligen det bästa jag har Rikard, bästa du! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0