Motivationskväll i stallet!

Fick lite roliga nyheter idag, bland annat att motivationskvällen och prisutdelningen för skolmästerskapet kommer att bli den 18 maj på base. Den kommer att vara obligatorisk och vi kommer ha det så jävla mysigt! Riktigt fin avslutning och farväl för alla treor vad det gäller grupper, träning och HUND.. Tråkigt men sant, försöker se det positiva men vet ändå att många tårar kommer att rinna då man inser.. Finns inget bätte än gemenskapen på akademin!

Sen så gick det rätt bra att plugga matte, även fast jag gjorde det helt själv, psykologin helt klar, avelsrbetet ska jag jobba på ikväll! (Historian skiter vi i) 

Mitt lilla dragekipage Matilda och Mikki har fått lite träningsinfo och inhandlat superskor idag så imorgon börjar arbetet (deras blogg ligger under länkar)! Ska bli riktigt kul att coacha dom faktiskt, känns som ett engagerat och roligt ekipage med stora möjligheter! Mitt jobb i det hela är alltså att hjälpa dom att utvecklas och finna lösningar på problem - dom ska bli grymma med min hjälp helt enkelt!

Imorgon är det dragträning och härliga Lotta kommer :D Längtat efter, blir hennes debut som ledare imorgon också, galet bra!

Nej, nu får det räcka! Dags att dyka ner i matte, hisotira och avelsplugget ;)

Kommentarer
Postat av: Matilda

De här kommer bli så sjukt roligt! Kan knappt hålla mig från att dra ut och springa! Men man skulle visst planera sin träning med ;) Så får lugna mig tills i morgon! :D

2011-03-23 @ 18:50:20
Postat av: Matilda

De här kommer bli så sjukt roligt! Kan knappt hålla mig från att dra ut och springa! Men man skulle visst planera sin träning med ;) Så får lugna mig tills i morgon! :D

2011-03-23 @ 18:50:59
Postat av: Tina Sporrong

Haha, klart man ska planera :D Men du behöver ju inte planera flera dagar innan passen xD Huvudsaken är att du vet vad du ska göra innan du står i spåren liksom :) Blir don dunderbra!

2011-03-23 @ 19:42:58
URL: http://tinalinnea.blogg.se/
Postat av: lotta

Vad menar du med ledardebut? nu blev jag nervös, skulle jag gjort något spec i torsdags?? :O

2011-03-25 @ 21:07:31
URL: http://wwwlottaoleia.hundbenet.se
Postat av: Tina Sporrong

haha nej lotta <3

2011-03-27 @ 19:34:12
URL: http://tinalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0