Kelpies kan!

Har kört tre skyddspass med Ninja i helgen, ett igår och två idag! Första gången som jag haft svårt att hålla emot (pga av ovana, inget annat! :D) och första gången hon faktiskt blir allvarlig och lite arg. Det är ju Rikard (min pojkvän) som figgar vilket gör att hon tidigare mest lekt med honom, har aldrig funnits ett tillstymmelste till allvar.
Vi körde med bitstock första dagen och ett skinn andra (för att matte glömde stocken hemma..).
MEN som sagt idag var det en arg och allvarlig hund som gick ut på planen, hade dessutom mina handskar och ett tjocktkoppelm för att göra den biten lättare ;) haha! Hon jobbade på bra och faktiskt rätt länge utan att förlora varken vilja eller intresse! Kunde inte vara mer nöjd, Rikard klev dessutom av planen med sår på händerna efter mitt lilla monsters härliga jobb :') Skadeglödje?

Allt schäfer-/mallefolk säg vad ni vill men jag är i alla fall superstolt över mitt lilla bus!
Kelpies kan faktiskt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0