Hårt arbete lönar sig!

Hade coachsamtal igår med coach-Janne! Väldigt roligt att se hur betygen sen tiden i Sollefteå sticker ut.. Skitdåliga betyg.. Sen ser man kärnämnena i Forshaga, rätt okej och sen hundämnena, kalasbra! Så jäkla nöjd! Många tycker att man är dum som är glad över sånna kurser som inte är grunder till högskola osv men det är ju ändå ett teckan på att man är på rätt väg, min väg!
Har ju dessutom gått från att vara "skolans sämsta föredöme" till att få stipendium för "gott föredöme"! Så jäkla nöjd med var jag åstakommit under tiden i Forshaga, nu är det bara kalaset kvar ;)

Har börjat lagt ut lite trådar angående draginstruktörandet, ska bli ett spännande äventyr! Har även hittat mitt första ekipage som jag ska göra mitt bästa för att coacha till framgång! Hihi, känns lite pirrigt men ska bli grymt kul att se vad som händer! Har ju iofs tränat upp runt 30 hundar i höst/vinter men inte riktigt lika inviduellt! Som sagt, ska bli grymt intresant!

Nej, nu blir det vila innan pluggandet sätter igång :)


Kommentarer
Postat av: My Hörting

Du är så jävla grym!

2011-03-22 @ 19:05:28
URL: http://hrting.blogg.se/
Postat av: Tina Sporrong

Tack, saknar dig galning <3

2011-03-22 @ 20:23:21
URL: http://tinalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0