Duktiga tjejer!

Är precis vad vi varit idag det! Jag har gjort klart hela stora psykologiuppgiften och psykiatri, gick skitbra! Har dessutom hunnit jättelångt på avelsuppgiften, tumme upp! Var inte så svårt som jag trodde, eller så är jag helt ute och cyklar, haha! Nu blir det att fundera över svenskan.. Hmm.. Har en idé, får se om jag tar den eller om jag kommer på någon annan :)

Ninjan har fått tre träningspass idag! Struntade i frukosten och tränade istället, hihi! Riktigt duktig tjej är hon, hon börjar dessutom komma ur skendräcktigheten, ÄNTLIGEN! Kunde lägga lite press på henne i fotgåendet och det kändes riktigt bra, hon har fin possition och är med hela tiden på vad som händer! Härlig energi! Tränade lite rutan men blev mest pusskalas och trams på golvet! Något annat kul - skickade henne att hämta apportbocken i hallen och hunden springer in på toan? Kommer ut huuur lycklig som helst med en toarulle i munnen. Toarullar är det absolut godaste och roligaste som finns enligt Bruno! Och vad ska man göra? Hon gjorde världens finaste avlämning och ja.. Puss på henne! Självklart så fick hon hämta den RIKTGA apporten sen och gjorde även det med stil! Prinsessan <3

Nu inväntar jag kärleken och imorgon blir det SPÅRDAG på skolan.
Spårtreori och praktik heela dagen, blire bättre?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0