under uppbyggnad!

Skriver projektplan till tre stora projekt och hoppas väll på att någon ska nappa på något av dom! Skriver så datorn glöder och hoppas på det bästa. Har i alla fall bestämt mig för att boka in några dragläger i höst/vinter! Dragläger för nybörjaren eller för den som vill motionera! Har lagt ut lite krokar och hoppas få napp! Kommer förmodligen att "återvända" till Forshaga och ha läger också! Är ju personligtränare til några i lydnad och drag så måste göra mitt jobb även om vi bor ifrån varann! Mina stjärnor!

Jag vet att få unnat att få jobba med det man tycker är roligast i hela världen.. men vad är det som säger att jag inte skulle kunna vara en av dom? Jag kommer att satsa allt jag har för att få göra det jag tycker mest om: Jobba med hundar och människor, se hur dom utvecklas och se dom komma närmare varann! Jag älskar det jag gjort på Akademin och under tiden efter studenten har jag förstått hur stort det var och hur mycket vi vann. Jag är grymt taggad och med tre projekt borde något gå i land, mer eller mindre! Jag kommer i alla fall att göra mitt bästa.
I’m always pushing myself to the limit making sure I stay ahead
You made me who I am, from the words you said



Tur att lilla brun har tålamod när vuxenlivet tar form.. Men imorgon blir det i alla fall täving!
18:30 är det samling på Timrå BK! ;)

Kommentarer
Postat av: Maja

Nu har jag läst här lite, hittade hit via nån annan blogg.! Så kul att hitta till dig & se att du bor förhållandes vis nära Övik.!



Jag vet vem din mamma då vi också har vorsteh som vi kör drag med, i för sig har inte hon vorsteh längre men.. & har haft henne på utbildningskurser.



Kul att du är så inne i drag & lydnad, kör mycket det med min schäfer också :) Grymt kul! Hoppas vi ses på någon tävling framöver!!

2011-07-01 @ 21:03:24
URL: http://www.bruksvovve.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0