Sundsvall, nu är vi här!

Försöker smälta allt som har hänt den senaste månaden men det går trögt.. Svårt att förstå och stvårt att acceptera.. Har nog svårast att förstå vilken otroligt bra människa jag har utvecklats till, för jag tycker fasktiskt att man får säga så. Man får vara stolt över sig själv och tycka att man är bra, och man får säga det högt. Jag är grymt glad över min tid i Forshaga och utan den vet jag inte vem jag hade varit eller vad jag hade gjort. Det jar vet är att jag knappast hade mått lika bra som jag gör nu och att jag knappast hade gått ut med dom priserna, stipendierna och betygen. Nöjd är jag i alla fall, så långt har jag kommit i insikten men ja.. Det tar ett tag att förstå och acceptera.

Har i alla fall börjat jobba och har jobbat två dagar! Första dagen blir världens fyspass - bar flera hundra kilo hundmat fram och tillbaka, upp och ner på hyllor.. Andra passet blev det burstädning och djurmys (klippte även klor på en stor fågel, coolt haha). Känns skönt att vara igång då man dessutom ha ett superbra jobb men massa trevliga och roliga arbetskamrater! Skitnice!

Hundträning har varit en bristvara på slutet så hoppas på att kunna dra igång snart när lugnet lagt sig lite.. Fortfarande sjuk och otroligt trött efter den jobbiga sista månaden i skolan.. Har inte tillåtit mig själv att koppla av så har en del att ta igen..



Nej, nu blir det Sverige och EM-kval i sängen med en stor kopp te, imorgon är jag ledig och då blir det tvätt och hundträning! Ska även utforska området NACKSTA ordentligt ;) Ha de bäst!

(Ser btw fram emot inomhus hall med konstgräs i vinter, hihi! AGILITY & LYDNAD!)

Kommentarer
Postat av: Northpack

Nacksta är kanon bra, mycket stigar och leder att utforska där =)

2011-08-16 @ 08:32:54
URL: http://northpack.gigadog.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0