Studenten 2011

Då var man framme i Norrland och har börjat andas ut lite.. Studenten blev bättre än jag någonsin kunnat förväntat mig, helt underbara vänner, familjen och fint väder!
Började dagen med att vakna vid 5 och oroa sig över att inte komma i tid osv. Senare kom Sofie och vi började jordgubbsätningen och drog efter det ut på ghettot för champangefrukost! Klasen smalades för sång, skumpa och jordgubbsmys! Vid den här tidenv ar det fortfarande skitkallt och ingen sol syntes till.. MEN då vi kom bort till skolan hade fikat och skulle fotas sprack det upp och solen kom fram. Efter att ha proppat i sig tårta och skrivit i 26 mössor och gråtit någon tår bar det av till kyrkan. Väl där kändes det ganska jobbigt och känslorna bubblade när lärarna delade ut betygen på rim. Efter det var det stipendieutdelning.. Har nog aldrig någonsin i mitt liv varit stoltare över mig själv.. Tar studenten med två stipendium och ett pris.

Royal Canins hundtränarstipendie

Ett stipendie som delas ut varje år till en duktig hundförare-/tränare.

Idrottsskölden

Ett pris som skolan endast delar ut till personer som verkligen gjort skillnad. Jag fick det eftersom jag jobbat så hårt med grupperna på skolan och då framför allt med draggruppen. Aldrig någonsin har det vara så många på akademin som har sportat och tränat och aldrig någonsin har SKol IF varit så aktivt. Jag tycker att det är otroligt kul att jag blev tilldelad detta pris eftersom jag håller på med hund och förmodligen är det första som fått priset genom hundträning. Är otroligt stolt och kunde inte vara nöjdare just nu! Min fina, fin draggrupp! På den här länken kan ni läsa om priset.
(Pappa som är idrottsnörden nr.1 blev även han ooootroligt stolt ;D)

ForshagaAkademins Stipendie för Årets Gymnasist
Ett pris som delas ut varje år till den elev i årskurs 3. Alla fyra linjer kommer tillsammans överrens om vilken elev som får detta stipendie. Ett Det stipendie som fick det att brista, tårarna sprutade och jag fattade inte att det var sant. Om jag var stolt innan så var jag det gånger tusen vid just då! Att gå upp och krama om rektorerna och höra hur stolta som var och sen gå ner och krama om mina underbara lärare.. Underbart!

Min klass och många andra 08-11or har gjort dom här tre åren till dom bästa i mitt liv och vi kunde inte ha avslutat det på något bättre sätt! Ni finns alltid hos mig och jag älskar er nu och föralltid. Tack vare er hämtade jag hem två fina stipendier och ett otroligt fint pris. Tack vare er, Rikard och draggruppen är jag on top of the world! Kunde inte fått en bättre start i livet, ni är bäst!


Till alla tvår. Fortsätt som ni gjort och håll grupperna vid liv! NI kommer att fixa det hur bra som helst! Kommer sakna er galet och gråter fortfarande floder när jag hör eran sång från Kolmården. Ni är fina <3

Till alla ettor. Att ni fick den star ni fick på den här skolan ska ni vara otroligt glada för! Jag hoppas att ni för trenden vidare och Tar hand om de nya ettorna lika bra som vi tog hand om er! Kör hårt med alla grupper och våga! Ni är grymma <3

Nu sitter jag i min och Rikards säng och ska snart dra iväg på en underbar promenad i skogen med hundarna! Lägenheten börjar få form efter shoppingen för nästan 6000:- igår.. Kommer bli så fint, så fint! ;) Bilder kommer när det börjar bli klart, hihi!

Kommentarer
Postat av: Lone

Klart du ska skryta, du har ju kämpat för och förtjänar dina stipendier :-)

2011-06-03 @ 15:49:10
URL: http://incas.se
Postat av: Tina Sporrong

Din pappa, dvs jag, har alltid varit stolt över dig men visst var det nåt visst med skölden. Årets gymnasist(ni var ju några stycken) är helt otroligt.Det är ju ett hundsportgymnasium då är ju det 3:dje naturligtvis helt oslagbart,

Summasumarum, du är FANTASTISK!

2011-06-03 @ 21:26:53
URL: http://tinalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0