Lycka i den renaste form.

Börjar få rutin i staden S. Andra kvällen ensam med hundarna då Rikard jobbar natt. Känns otroligt skönt att "falla på plats". Äter bra, sover gott och rör på mig! Just ikväll har jag otrolig huvudvärk men antar att det beror på värmen..  Jobbet rullar på bra och jag känner att jag har en del att ta igen teoretiskt sätt men man lär sig något varje dag! Har ett projekt som jag gärna vill utveckla så kan ta ett snack med lite folk och sedan försöka sätta mig en kväll och få ner de hela på papper.. Igår kändes det omöjligt då idéerna är många och viljan starkare än någonsin.. Är i alla fall ledig både imorgon och på måndag! Skönt! Ska försöka ta mig lite tid att planera ;) Lär ju inte direkt få mer tid när schemat bara blir fullare och fullare för varje dag som går (vilket jag såklart också är glad för!)

Ska i alla fall tävla lydnadskl.1 på måndag med Ninja och hoppas få 1an avklarad! Sen blir det lite paus i träningen tror jag.. Blir för mycket med jobbet nu i början, stor omställning.. Kommer träna pressition och sånt pet nu och motionera! Få se när jag får tillbaka orken! Just nu är det svårt nog att få ihop allt annat, träningen hamnar i andrahand. Blir mest motion och mys.. Ge mig en månad så är jag back in the game!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0