LP1 och grym planenergi!

Tävlade min sista lydnads etta igår på Timrå BK! Stress dit, glöde jackan och det regnade.. Ingen vidare start, men vad gjorde det?
Plats:10
Tandvis: 10
Linförighet: 8 (släpper i högersväng, snett sättande)
Läggande: 10
Inkallning: 9 (hoppar lite mot mitt ben)
Ställande: 10
Apportering: 10
Hopp ö hinder: 9,5 (hoppar lite mot mitt ben)
Helhet: 10
Domaren kom fram till mig två gånger för att förklara vilket otroligt trevligt ekipage vi var och flera andra påpekade det också! Känns otroligt skönt eftersom vi haft stora prblem med både kontakt, energi, inställning och humör på plan. Kunde inte fått ett bättre avslut på ettan!
Hon gick med fin kontakt i alla moment och hade bra fart, detta även fast det regnat hela dagen och fortfarande gjorde när vi gick ut på plan! Hon har aldrig legat så lugnt på en platsliggning och haft så bra tempo och kontakt på de övriga momenten! Nöjdare än nöjdast! Min lilla prinsessa må va söt men igår visade hona tt hon minsan i alla fall inte är gjord av socker längre (hatar regn förut).

LP1 Min Bästa Vän Zorri "Ninja"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0