Erbjuder dragkurser i höst/vinter!

I höst/vinter kommer jag och Ninja att erbjuda oss att hålla kurser i drag på din brukshundsklubb! Både för dom som i framtiden vill tävla men även för dom som vill använda draget som motionering!



Helgkurser med teori, praktisk träning och massa motion!
(Om man är en grupp som redan tränat upp grunderna kan jag erbjuda fortsättnings kurs med mer löpning och konditionsträning)

Kommer även att erbjuda en tvådagarskurs med ett tillfälle i höst på barmark och det andra i vinter, då på skidor.
Det första kurstillfället har vi teori och grundträning som ekipagen själv tränar på fram till det andra kurstillfället!
På det andra kurstillfället har vi lite mer teori, skidskola för dom som behöver och självklart kör vi med hundarna!

Har ni egna önskemål så hör av er så löser vi det!

2-6 augusti kan jag tyvärr inte för då är jag ledare på Svenska Dragsportförbundets Riksläger ;)

För mer information:
Tina Sporrong
073-8469985
[email protected]



Vi har aldrig bakhalt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0