Mycket har hänt..

Var ett tag sen jag skrev och det beror på att jag jobbar som en tok och istortsätt bara jobbar, äter, sover. MEN idag är jag ledig och har firat det genom att ställa klockan på halv åtta åkte ner på stan för att gå på arbetsförmedlingen och lite annat. Blev lunch med mamma också som var i stan för att träna hund. Erbjöd mig att vara med men perfektionist som jag är tar jag en sak i taget. (Sök stod på deras schema och jag är i planeringsstadiet vad det gäller just det så hoppade detta pass och fokuserar på agility och lydnad i eftermiddag istället.)

Dagen har flytit på som jag vet inte vad, så på måndag ska jag på möte med ett bolag som ska hjälpa med med allt jag behöver veta angående egenföretag och annat viktigt + att vi ska skriva en affärsidé! Taggad till tuuuusen! Så ikväll blir det hundträning, bad och projektidé funderingar! ;) En lyckans dag! Ska även åka iväg till Arken för att hämta lite mat till hundarna och titta till mina småttingar (är fodervärd åt två hamsterhonor + ungar, en har inte fött sina en men jag hoppas att det är något där inne, hihi).


Uppdraget -  LP1 Jabina Rex startar idag också ;) Ska kolla tävlingar hussen i huset ikväll efter träningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0