Juli 2011

Mycket har hänt under juli månad - Har jobbat som en galning men har även fött upp hamstrar, köpt ett vardagsrum, tränat alldeles för lite hund, umgåtts med familjen (den större), fyllt tjugo (dock inte varit på systemet) och haft besök av Glenn. Företaget står på jäsning och växer och "bygger grund". Jag vill avslöja allt och det bara bubblar i mig av inspiration.. MEN, just nu kan jag inte göra någonting mer än att vänta, planera så gott jag kan och hålla tummarna hårt! Då jag kan berätta så kommer ni att få veta i alla fall :)

Har även fått ytterligare rum i lägenheten - Ett vardagsrum! Ny soffa, nytt bord, ny tv-bänk, nya kuddar och MASSA annat fint! Köpte även en såndär mysig LUDDE fäll på IKEA, mycket efterlängtad. Nu saknas bara en bokhylla och en säng åt hundarna! Nu när vi har ett vardagsrum så längtar jag något så oootroligt efter höst, vinter och JUL då det är mörkt och man får pynta! (Jag och Rikard ska ha en riktig julgran, men riktiga barr, hihi.)

Hamstrarna är vid det här laget 3 veckor gamla och det betyder att dom snart ska flytta härifrån.. Dom växer så det knakar och är supersnälla. Ninja vill (jag erkänner) äta upp dom och Rex är livrädd för dom. Lilla familjen.

Glenn är här och hälsar på, så just nu bor jag med två tonårspojkar.. Resten kan ni räkna ut själva. Ölflaskor, utlagda snus och strandade valar i soffan när man kommer hem från jobbet. Har även haft Rikards pappa och hans tjej Anna på besök, har varit grymt trevligt! Mycket kvalitétstid och massa god mat, gillas!

Nu ska det bli ändring på träningen för till veckan börjar Tyrannes kennelläger och jag hänger på mamma och Eva! ;) Dessutom blir det agilitytävling i helgen ;) 5 lopp på två dagar i Timrå!

NU är grabbarna ute med hundarna och jag förbereder mys i soffan med popcorn, film och annat mysigt :) Ha de gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0