Hamsterbebisar, jobb och framtidsplaner!

Har hänt en del sen sist! Har jobbat rätt mycket, klirr i kassan! Hamsterbebisarna växer så det knakar och Ninja vaktar dom på fullaste allvar (folk tror att hon är hungrig men det tror inte jag). Rex tycker också att dom är intressanta!

Bild på småttingarna!

Träffade även en "gammal" kursdeltagare sen pusselkursen och en "gammal" akademiare igår på arken. Skit kul, blev hel chockad och sprang ut på parkeringen för att jag trodde dom skulle åka, vilket dom inte skulle, dom skulle in i affären (psyko-Tina). Aja, kul vare iaf!

Har fått ett intressant erbjudande som jag ligger och klurar på nu! Ska bli kul att åka på möte på måndag! ;) Känner mig hemlighetsfull och lite galen, men det känns skitbra!

Planerar dessutom att åka ner med Erica (superduktig hundtjej från jobbet) till Forshaga för DRAGvecka på skolan, smider planer ihop om hur vi ska överta eleverna för en vecka ;) Snart kommer vi ner och kidnapppar er några lektioner, okej eller?

Mår förövrigt skitbra och stor trivs! Skriver igen på måndag efter mötena! ;) See you!

Rex Tina Ninja

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0