Vardagslyx

Snoozade i en timme imorse och vaknade till vid åtta då Rikard hade varit ute med hundarna och gjort frukost på sängen, gulliga killen! Somnade tyvärr om, vilket Rikard också gjorde.. Klev upp vid nio och gjorde mig klar för skolan.

Dagens skryt
- På första lektionen (svenska med janne) vann jag och mitt grymma team (Emma, Linnéa och Amanda) en frågesport om svensk litteratur, trodde nog ingen av oss men vi vann till och med med marginal! Duktiga tjejer är vi! Fick massa gott i förstapris :)

Efter lunch med bästa killen och tunga beslut tog jag mig i alla fall till skolan för att ha historia och matte. Historian var laggd så vi fick jobba hemma med vår stora uppsats vilket gjorde att jag fick en personlig genomgång på de jag missat under förra veckan (Y) toppen! Fick dessutom bra feedback inför uppsatsen.
Efter de hämtade Rikard mig vid skolan och vi åkte ner till stallet, hundsnack istället för historia är inte fel alltså!  <3

Lite matte hann man med också innan det var dags att bege sig iväg till "det nya livet".. Jättejobbigt och tungt beslut som jag borde ha gjort för längesen. Blev som jag trott otroligt jobbigt till en början men efteråt var det som en tyngd lyftes av mina axlar.. Firade med tacos med bästa killen..  Älskar min finaste Rikard, min trygghet och min uuuunderbara kille! Hjälper mig genom allt!




INTE att glömma, detta är ingen vanlig dag för det är MIN PAPPAS FÖDELSEDAG! :D Grattis min bästa, BÄSTA pappa! Saknar mamman och pappan i norr just nu..



Kommentarer
Postat av: Rikard

Du är så duktig och jag är JÄTTE stolt över dig! ÄLSKAR DIG <3

2011-01-26 @ 19:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0