Underbara hund, underbara Brun.

Efter många om och med så blev det dragträning och efter ännu fler om och med blev det dragträning för mig! Har ju varit så himla förkyld och dålig så har inte velat ställa mig i spåren för ens jag varit helt frisk.. MEN idag kunde jag inte låta bli MEN så självklart blev de superkallt (i alla fall i sinnet), kändes lite jobbigt att dra på sig stället MEN sprättig och norrlänning som man är gatt jag ju bara åka! Vafan liksom. Tog mig i alla fall ut och åkte första varvet med stora vinterjackan *haha*. Men när jag insåg att spåren va P.E.R.F.E.K.T.A så flög den av (lite eftersom jag hade mitt grymt snygga rosa ställ på mig också). Hunden var grymt taggad och bet i skidor och stavar då jag inte åkte iväg (utan väntade på min tur)! Fina tjejen fick ta  riktigt då hon fick dra nästan helt själv ett varv och fick mycket hjälp de andra. Trejde varvet blev ett soft varv i bra tempo. Tränade lite starter och intervaller, gick grymt bra! Hon börjar bli snabb nu lilla brun och hänger med även när jag verkligen tar i! Riktigt nöjd med träning! Är spåren såhär i helgen blir träningen galet rolig! Taggar!


Finaste stjärnan!

Nu ligger nöjd kelpietjej utslagen i sängen och tigger (liggandes) efter kiwi. Min fina! Imorgon blir de ut och springa en sväng tror jag, har bara en lektion (hundavel) imorgon och på kvällen kommer Rikard, Rex och Ica :)
Kommer att komma dagliga rapporter från draghelgen btw, och bilder :) Suuuper!


Kommentarer
Postat av: Rikard

Låter helt toppen tjejen! :D <3

2011-01-27 @ 23:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0