Tadaaaa!

Japp, gör ett nytt försök! :D Frida var så snäll och gjorde så fint åt mig så nu har jag inget att skylla på längre, tack Frida jag är jäääääätte nöjd! :)

Just hemkommen efter en lååång dragträning i halkan.. Fan vad less jag är på den här isen! Den bara förstör för mina duktiga, duktiga åkare :( Dumma värmlandsvinter. Blev iaf en del åkning, några faceplants, några skatt, några tårar och ja.. Vad ska man säga, vi är vi, vi har alltid kul! MEN vore som sagt ganska skönt om väderguden kunde vara på vår sida någon gång!

Imorgon blir det skola igen, taggar inte sönder över detta men gläds åt att veckan bara har fyra dagar den här gången (efter som vi hade läromåndag idag), toppen! Har en del att göra idag som måste bli gjort innan Top Model, men de fixar man ju lätt! Sitter även och tittar på fina lägenheter i Sundsvall/Timrå vilket göt att allt känns MYCKET närmare och man får även hur mycket kraft som helst! :)

Ska ta en sväng till ICA för att belöna mig själv, har inte gjort något vettigt alls denna helg och jag mår inte de minsta dåligt över de häller! Så de så!

/ Tinan
 

 



Kommentarer
Postat av: Julia

Tjaaaa Tiina! Kul att du hittat tillbaka! ;) Och TACK för att du påminde mig om Top Model! Du gjorde just min kväll! :D

2011-01-17 @ 19:58:13
URL: http://blogg.juliapettersson.se
Postat av: Lotta N

Vi har grymt kul på träningarna, fast det går lite trögt ibland. Men som min pappa brukar säga! "Motgångar föder framgångar" Så vi får väll helt enkelt fortsätta som vi gör hehe ;)

Du gör så man kämpar vidare, tack Tina :)

2011-01-17 @ 21:28:26
URL: http://www.lottaoleia.hundbenet.se
Postat av: Carro & Livor

Jaaaaaaaaaaaa!!!! Kanon fint ju!! =D Nu ska du banne mig stalkas ;P

2011-01-17 @ 22:51:03
URL: http://fabuloustervueren.weebly.com
Postat av: Rikard

Timrå/Sundsvall <3

2011-01-17 @ 23:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0