Söndag

Oj oj vilken dag.. Upp och ner! Blonerat håret lite så nu är de houngsblond á la Linnea Åkerblom, gillas! Känns som jag legat i sängen heeela dagen och så har nog gjort de också. Rikard gick en långpromenad med hundarna medans jag blev blondare eftersom jag bjöd han på galet god pastasås och spagetti innan jag gick, bra deal. Jessica (sambon) snodde Agens så jag och Rikard hade pytte-fritt i typ tre timmar. Nu ligger iaf lilla pyret på en filt på skrivbodet och snoozar, mysigt. Hur har man klarat sig utan en hua? Fattar de fortfarande inte..

Ser fram emot en vecka med lagom med plugg och förhoppningsvis fin skidåkning med dragvilliga hundar. Börjar bli dags att göra sig redo för skolmästerskapet i drag nu gott folk, inte långt kvar nu! Skador och annat gör mig dock lite orolig.. Hmm, men de löser sig väll.

NEJ, nu springer jag iväg och gör te, ger hundarna mat och kastar mig i sängen :) eller kanske ska plugga lite först? Äh, vi får se! Ett som är säkert iaf är att i veckan startar jag Ninja upp lydnadsträningen igen, dags att ta sig i kragen! Så de så ;)



Tinan & Ninjan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0