Rosa shopping!

Dagens shopping blev inte som jag hade tänkt.. skulle köpa en grej och kom hem med två lite dyrare.. MEN måste säja att jag känner mig ganska nöjd. Nu är jag och Ninja redo för allt! :D NU äntligen ska jag och Rikard sätta oss ner och planera sommaren.. Känns U N D E R B A R T! :) Imorgon blir det förhoppningsvis skidåkning och Linnéa ska få blondera mitt hår litegran, nice. Plockar fram en Ben & Jerry's och kryper ner brevid Bästa för att börja strukturera vuxenlivet, we'll soon be 20 you know ;D



Dagens shopping, en rosa funktionströja och en svart väst (OCH luvan är rooosa, taha)!


Kommentarer
Postat av: Veronica Wihman

Jag tycker du ska planera att fira 20 år i VÄSTERÅS!!!!!!! Det vore grejjer de! ;D ;D <333333

2011-01-22 @ 20:51:13
URL: http://wihman.wordpress.com
Postat av: Tina Sporrong

We'll see, we'll see ;)

2011-01-23 @ 15:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0