Måndag

Efter en lång helg och väldigt lång söndagskväll med många insikter känner jag att sömn har varit en bristvara.. Så det blir plugg nu se en powernap innan draträningen och hopp i säng så fort jag kommer hem! Imorgon har jag dessutom skön sovmorgon, härligt!


Bild från "luchrasten" första dragen på draghelgen.. Har vi ordning eller har vi?

Intresant promenad med Ica, Ninja och Rex i morse.. Jobbigt att hålla koll på tre hundar alltså! Två ät okej men tre.. Nej, inget för mig! MEN vi mötte ingen och det blev en lugn och skön morgonpromenad i skogen med tre vänner (Rikard och Agnes låg kvar hemma och sov).


Nästa vecka kommer mamma ner med Berit till Forshaga så den helgen blir de fullt hus :D Mamma, Rikard, jag, Ninja, Rex, Agnes, Berit och stackars sambo.. Haha, meeen det är så det ska vara! Den helgen går ju första delen av skolmästerskapet med, roligt roligt! Mamma och Berit får agera hare och köra in spåren ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0