Helt enkelt en underbar dag!

Ja, kan nog inte beskriva dagen på ett bättre sätt.. Först 'personligförsäljning', en skitrolig kurs som passar mig perfekt! Sen gick man upp i datasalen för att ha 'hundavel' med bästa Kerran. Helt sjukt att få ha sitt största intresse som ämne i skolan, lycka! Hem och hämta kärleken för att sen gå och äta i matsalen. Hem och slappa i sängen i 1,5 timme innan man drog till skolan igen för 'psykologi' med anna, troligen den softaste läraren någonsin, gillart! Där va skoldagen slut och har dessutom hunnit fixa sponsorer till dragmästerskapet - Arken Zoo och Husses, väntar dessutom på svar från Björkis.

När jag kommer hem har min älskade pojkvän diskat, städat och varit ute med hundarna, kärlek. Vi låg i sängen heeela eftermiddagen och åt jättegod middag innan vi skyndade iväg med alla hundar på dragträning. En träning som kom att göra hela dagen ännu bättre! Nya ansiket, nya framgångar och en slädtur, blev inte bättre! Lotta körde 1km på runt 4 min men sin amstaff Zona, MKT bra, dessutom var det med hennes minst erfarna hund -DUKTIGT. Jossan körde att spann på Kiwi (schäfer) och Pila (bc) på ca 3.50 - grymma! Hon lyckades även styra upp ett fyrspann med Mara, Kiwi & Rex (tre schäfrar) och en Pila (bc) och en Rikard på släden - Duktiga tjejen! Jennifer fick till riktigt fina starter med Kep (bc) - Bra bra! Johanna fick sig några rundor med Ninja och va supernöjd, och lyckades dessutom övervinna några rädslor - Modig tjej! Men stoltast är jag nästan över lilla My.. Herregud vilken tjej! Känner ingen som är så modig! Hon har gått från klarhet till klarhet och så har även hennes hund! Dom körde 1km tillsammans med Jossans Pila på ca 2.30 - SJUUUUKT BRA! Herregud gänget, ni är grymma! Även er jag inte tog upp är såklart bra, villa bara plocka fram de höjdpunkter jag såg idag :)

Bild Från Vindelälvsdraget 2010 - Jag är faktiskt långt därframme

Även jag fick mig en åktur, fick åka ett varv med Jossans hundar och släden :') Lycka, tack för lånet, FY FAN va roiligt det var! 1km på ca 3.30 :D Sick! Vilken kick.. Bli inte förvånad om det flyttar hem 4 vhorstrar till mig och Rikard om några år (A)

Nu är vi i alla fall hemma och alla tre hundarna busar på golvet, Rikard ligger i sängen och jag ska strax joina - FRÅGA OLLE!

/ Tinan

Kommentarer
Postat av: Lotta, Leia och Zona

Såååå underbar träning Tina :D Ser fram emot draghelgen med korvgrillning och sånt :D

Fan jag svävar på moln efter denna träningen :D så himla stolt är jag över mig själv och Zona! :D

2011-01-24 @ 23:27:45
URL: http://www.lottaoleia.hundbenet.se
Postat av: Tina Sporrong

ni va så himla duktiga, båda två! <3

2011-01-25 @ 09:22:45
Postat av: Jossan

Du får ju lägga till att min tid vad inklusive omkullkörning med släden ;) Mina räser flickor förtjänar lite skryt!

Och självklart får du låna dom fler gånger! Jag vill inget annat än att dela med mig av känslan :D Det är så sjukt jävla roligt det där med att köra släde! Och inte är det mindre roligt med två så duktiga lurvar framför släden ;)

Jag lever för dina träningar Tina! :D <3

2011-01-27 @ 17:13:33
Postat av: Tina Sporrong

Just det ja! Ni förtjänar absolut skryt min vänner! <3

Hihi, vi kan byta när du åker skidor ^^ Lånar dom gärna, huuuuur kul som helst! GAH!

Jag lever för er! :D Ni är bäst, puss på dig!

2011-01-27 @ 22:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0