Draghelg - Dag 2

Som sagt, andra dagen i spåren! Skivedsgubbarna var supersnälla och körde upp nya, fina spår åt oss på morgonen, suuuper! Så i oisiga spår åka jag 2 mil, nöjd nöjd! 1 av de två milen åkte jag med Mimmis två dobbisar, Dita och Fröding! Riktigt kul, rekord tiden för oss på 3km blev 7 min, fort som fa-an gick det och KUL var det! Svek inte mitt bruna inre, då en av dobbisarna faktiskt va BRUUN :D

Dita och Fröding - mina dobbisdragtjejer för dagen! ;)

 

Ninja var också duktig idag, lite sliten sen gårdagen men hon jobbade på bra! Hon fick agera hare, hjälpreda och mycket annat tråkigt men hon höll humöret uppe! Duktig kicka!
Dagens guldkorn var väll att Gina och Haskos poletter trillade ner och dom drog entligen, och dom gjorde det dessutom superbra! Ica jobbade också på bra och Mitzi fick sin livs bästa upplevelse tror jag! Hon har varit rädd och otaggad till allt och inte alls tyckt att det var roligt.. Men idag! Jäklar vilken försändring, hon skällde, drog och var lyckligast på stadion :D Grattis Johanna, Martin och Oskar - ni har jobbat på bra med era fina :)

Otroligt lyckad helg, skit nöjd! TACK alla som deltog! / Tinan


Kommentarer
Postat av: Jossan

Måste säga att jag sitter här och är jätte ledsen över att jag missade helgen, men samtidigt är jag jätte glad att den blev så lyckad och bra!

Men hur som helst, det jag ville säga var... 3 KM PÅ 7 MINUTER?! Fy fan vad grymma ni var. Önskar att jag hade sett det!

Du är en förebild utan dess like<3

2011-01-31 @ 11:50:15
Postat av: Tina Sporrong

Vi saknade dig :/ massa..

MEN då är det bra att man vet att det kommer hända fler gånger ;) Om inte i vinter så kommer jag ner nästa!

Haha, jag du :D fan va det gick! grymt njd ver mig själv och duktiga hundar ;) <3



PUSS PÅ DIG UNDERBARA!

2011-02-01 @ 09:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0