Släde? Jägarexamen? Vorsteh?!

Sitter och drömmer mig bort med Rikard..

Om det blir Norrland och 5-6 månader vinter om året, då blir det banne mig en släde - Tina & Rikard överens!
Och blir det en släde behövs det fler draghundar - Tina & Rikard överens!
Vorsteh? En drag och jakthund som är rätt allround - Tina & Rikard överens!
Drömmer oss bort lite till.. Rikard vill ha en nästan helt vit.. - Tina & Rikard inte överens!
Eftersom båda vill kunna dra och jag vill ha en mörk blir det två - Tina & Rikard överens!
Jossan säger "Köp fyra direkt".. - Tina, Rikard & Jossan INTE riktigt överens ;)

Rikard planerar att ta jägarexamen i höst så då är väll steget kanske liiite närmare iaf!

Helt galet, MEN om nu detta går igenom så är det inte för ens vi bor i ett hus! PUNKT! :)
Alltså är det ett bra tag tills dess, så ingen behöver oroa sig. Hihi!



Vem kan säga nej? Inte jag, inte Rikard *suck* drömma kan man..

Kommentarer
Postat av: Moa <3

hihi,aa ^^

2011-02-16 @ 15:21:10
URL: http://Posh24.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0