Släddrömmar!

Efter ännu en dag i spåren med en väldrigt duktig draggrupp är jag taggad som fa-an på morgondagens träning! HAde ju inga skidor med mig idag eftersom jag inte trodde jag skulle hinna.. Fick mig i alla fall några turer med släden - Tack Jossan! Har aldrig varit så arg under en dragträning som idag, herregud! Sex HELT olika hundar i ett spann.. Längsbak: Två duktiga som inte riktigt vet vad dom gör men lyssnar okej. I mitten: Två helt galna schäfrar som bara ska fram fram fram, även om det betyder fel håll (ska tilläggas att dessa är GRÅA schäfrar). I led: Två trogna lyssnare som inte riiiktigt gilladea tt ha två galningar i arslet. TOPPEN! Detta resulterade i att jag sista biten hängde efter släden. MEN påt igen! JAG SKA KÖPA EN SLÄDE.. OCH KÖRA 6-SPANN! Så grymt underbart då det går bra, vilket det också gjorde!

Här är en film från 6-spannet idag och ett från 4-spannet igår! :) Ninjan i led på båda, otroligt stolt matte!
6-spannet: Dita + Fröding, Mara + Kiwi, Pila + Ninja
4-spannet: Mara + Kiwi, Pila + Ninja

Raggade även upp två nya stjärnor, eller egentligen 4½ ;) Emma och Zenoni (kh collie) drag fram i spåren som dårar, riktigt duktiga! Det gjorde även Julia och Elvis (sheltie), riktigt flinka! Panizzi var mer av en hejarklack längspåret, MEN fan vad hon hejade! :D Roligt Roligt!

Som sagt imorgon kör vi igen, någon som är på? ;)


Kommentarer
Postat av: My

haha underbart!

Du/Ni får låna Mara så ofta ni vill :D

2011-02-13 @ 11:11:49
URL: http://hrting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0