Skolmästerskapet 2011 - Drag

Då var allt slut, i alla fall allt som har med skolmästerskapet i nordiskt drag 2011.. Puh, känns som världens lättnad! Har varit hur kul som helst och så mycket jag har lärt mig, men känslan av att det är över på ett tag är skapligt skön! Är otroligt stolt över alla som varit duktiga och kämpat hela vintern! Alla med olika förutsättnignar men alla med samma mål. Alla med olika motgångar och problem men nu har vi fan nästan löst allt! Helt grymt ju! Blir nog bra med lite ledarvila nu innan barmarkssäsongen drar igång. Ninjan ska få jobba med mamma lite och inte springa med alla andra ;) Fina tjejen! Otroligt nöjd över min första riktiga dragsäsong, och att ha fått dela den med underbara Draggruppen va bara toppen! Ni är mina stjärnor!
Resultat & prisutdelning kommer på måndag nästa vecka, höhö ni vet iiiiinget!
.. Funderar på att diskutera "hemvändar tävling" på skolmästerskapet nästa år! ;) Vad sägs om det?


(en liiiten bit av draggruppen, nytt foto kommer nästa vecka)

(Som pricken över i:et så VANN RIKARD, REX, NINJA OCH JAG DAGENS STAFETT :') *lycka*)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0