Skolmästerskap i Drag

Japp, snart är det dags! På torsdag ska vi klocka gänget och hoppas på grymma tider och hoppas även på att slå de nuvarande rekorden:

1km på 2,30 min - My med Mara & Pila
3km på 7 min - Tina med Dita och Fröding

Känner att många ekipage börjar komma på fötterna och att vi börja se ljuset i tunnelns slut. Självklart har många en lång väg kvar men många börja komma över gränsen då man kan börja träna på DRAG, inte skidåkning, inte hunden utan DRAG. Skidåkning och hundträning ingår ju i detta men man kan träna allt samtidigt!
Är otroligt stolt över det jag åstakommit och hur många jag fått intreserade av detta underbara sport, många ögon har öppnats och det bästa som finns är verkligen att se folk utvecklas och lyckas! Finns nog inget bättre?

Ser fram emot årets barmarkssäsong och jag verkligen lääängtar efter vår första träning utan skidor. Tror.. eller vet att många kommer att bli förvånade över hur mycket skidåkningen har gett, även om man inte är något skidproffs så ger det otroligt mycket muskler och konditon! Ska bli grymt kul! Något jag också längtar efter är att få många på träningarna igen, minns då vi va 18 stycken uppe på sisu, hur underbart som helst :) LÄNGTA!

.. Och jag lovar att jag ska komma ner någon helg nästa vintersäsong, kommer aldrig kunna hålla mig! Puss på er mina solstrålar!


Mina bästa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0