Segmåndag..

Helt slut.. Har inte gjort något alls känns det som men är ändå helt slut.. Varit på dragträning med duktiga tjejer och kille! Körde två varv med Jossans släde (L)
- Rikard, det kommer att bli en släde! Och minst två jävligt snabba hundar! Jäklar va kul det är! Gah..

Nu blir det sägen.. Ska upp tidigt, 8.00, för möte med Anna-Carin! Sen slutar man väll 16:40? Kul liv!
På kvällen blir det psykologiplugg och kabarémöte tror jag, om jag hinner båda + möte with SofieH! Känner att jag har koll på läget, ska bara ringa gubbarna i Skived och se om dom kan preppa spåren inför SM! *Hoppas* Läget under kontroll som sagt!



NU blire gonatt för mig och brunan, sov gott - Saknar liten Agnes (+Rex&Rikard)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0