Prisutdelning.. hihi

Har precis delat upp alla priser.. Hihi, ska bli riktigt kul att avslöja alla resultat! Förutom priserna för 2km, 5km och stafetten så kommer jag även att dela ut mindre priser till exempelvis:

Säsongens Ge-Aldrig-Upp
Säsongens Arbetsmyra
Säsongens Bästa Förare
Säsongens Bästa Kämpe
Säsongens Bästa Tålamod
osv.

Tycker att det är otroligt viktigt att dom som kanske inte har nått de bästa resultaten men ändå uppnått stor framgång får en tid i ramljuset! Det är många i gruppen som har kämpat mer för att komma dit dom är idag även om dom inte nått sitt slut mål. Vill dessutom inte att vi glömmer barmarkssäsongen 2010. Kommer att bli en rolig men säkert också lite känslosam morgon, i alla fall för mig. För när man tänker på hur långt vi faktiskt kommit och hur många murar vi brutit oss igenom är det nästan lite overkliget. Idrottslärarna är till och med förvånade över hur långt förarna kommit i skid-utvecklingen. Underbart. På måndag smäller det!

Såg även att bilderna från friluftsdagen hade kommit ut på skolans hemsida! Gillar att Julia och Elvis startar bildspelet med snygg åkning! Blev några bilder på mig med från uppvärmningen men Ninja och Asta!





Vi ses i Knipan 8:00 på måndag morgon tjejer & killar!
(Och helt ärligt så skiter jag i att jag förstör någons sovmorgon,är det för
jobbigt att kliva upp, så stanna hemma men något pris får du inte. Puss)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0