On top of the world!

Det här har nog varit en av dom längsta dagarna på otroligt länge! Har hunnit hända mycke, jag har gjort en del och tänkt massor! Promenad på morgonen, svenska i skolan, hem, lunch, städa, ut på långpromenad (med värlens bästa sms från Rikard), städa och diska, plugga psykologi, handla, laga och äta god middag, powernap, ut och springa med Ninja, sola och nu nu te och plugg inför hisoriaprovet imorgon! Puh, snart är även denna dagen slut, härligt! En dag närmare studenten och frihet! ;)

Som sagt var ute och sprang med Ninja idag.. Var lite fundersam över hur det skulle gå.. Med mig SPRINGANDES bakom och utan hare har ju aldrig riktigt funkat för oss.. Hon tycker inte att det är lika kul och drar inte och ser mest bekymrad ut.. Dessutom har hon ju just löpt och är lite små seg och tråkig i allmänhet just för tillfället.. MEN efter som jag är inne i en otrolig bra period och så tänkte jag att, hur ofta är jag taggad på att gå ut och springa? Jag ger det ett försök!
När vi sprang iväg var det mesta som vanligt, men jag jobbade på, puschade henne och gjorde ingen större grej av det, hon sprang ändå längst ut i linan! Efter ett tag inser jag att jag måste höja tempot lite för att hon ska komma upp i galaopp. Jag gör det och får resultat direkt! Hon både galoperar och drar, LYCKA! Som prick över i:et så får vi dessutom en hare att dra på sista biten vilket gör att hon tar i ordentligt på slutspurten! Duktig tjej fick ett gott ben och mååånga pussar när vi kom hem! BARMARKS SÄSONGEN, HERE WE COME!



Vi är redo, är ni?


Kommentarer
Postat av: Jossan

Ska du inte börja dra med cykel till barmarks säsongen? ;)

2011-02-02 @ 21:07:45
Postat av: Tina Sporrong

Tror inte min lilla flicka hänger med då ;) MEN ska såklart prova, vi ska låna cyklar från skolan några gånger! ;)

2011-02-03 @ 08:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0