Sommar?

Har varit en skum dag idag.. Allt har gått jättefort samtidigt som det har gått huuur långsamt som helst.. Är helt slut i huvudet så ska försöka lägga mig och koppla av.. Ska ha pluggdag imorgon innan jag och Glenn åker mot Västerås/Strömsholm. Ska bli en härlig helg med fotografering, fin middag och ton av mys, slapparhelg med andra ord! Det enda jag absolut inte får glömma är att köpa EN KALENDER! Gah, klarar mig inte mycket längre utan en alltså - Ny kalender - helgens måste! Kommer tillbaka på söndag tror jag och hoppas på att kunna boka in ett möte med fina Sofie då när jag är beredd med kalender, tävlingar och en, snart sig själv, brun hund!

MEN idag blir det inte mycket gjort, ska hoppa ner i sängen med finaste brun, en kopp te och nått gott :)






Och just de.. Jag kunde inte ha saknat sommaren mer..


Kommentarer
Postat av: Sofie Heidenvall

bästa tinan <3

2011-02-03 @ 19:24:49
URL: http://sofieheidenvall.blogspot.com
Postat av: Moa <3

saknar sommaren ja me :)

2011-02-03 @ 20:19:29
URL: http://Posh24.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0