Förlorad energi..

Man kan minst sagt säga att gnistan i min och Ninjas lydnad har blåst bort.. Trisst som fan och känns som att hon och jag har tappat all lust och glädje i det hela. Känns skittråkigt och det är otroligt svårt att vara positiv och glad när det ser ut som att man "plågar" sin hund. Nej, ändring måste ske och den måste ske mycket snart! Satt i stallet och diskuterade det med lite folk och kom fram till att vi nog ska pröva använda agilityn som någon form av belöning eftersom det är det enda (förutom draget) som hon verkligen uppskattar och tycker är roligt. Godis och leksak funkar inte på samma sätt. Så blir till att testa och se! Får bli på lovet de då kanske!



Snart blir det föreläsning med Fanny Gott. Ska bli intressant av många anledningar ;) Ninjan får i vilket fall stanna hemma och vakta lägenheten tsm med ett gott ben! När jag kommer hem blir det hopp i säng för imorgon ska man på försäljarkurs för ArkenZoo! Galet toppen eftersom jag nu har SPORTLOV i en och en halv vecka :DD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0