Draginstruktör?

Fick ett mycket spännande erbjudande idag. Ett erbjudande om att bara draginstruktör på en så kallad pusselkurs för ungdomar! Galet kul! Hon som sökte om mig hade blivit tipsad om mig av en av dom jag skriver reportage för, liiite kul! Ska bli riktigt kul, ska bara se till att få i ihop livet och få till all planering först! Blir nog toppen!
Hade aldrig trott att ett reportage skulle leda till två och sen till instruktörsjobb, lycka!

Som sagt, reportage. Jag må vara den känsligaste på jorden, men jag kan verkligen inte hålla tårarna inne när jag skriver på dom.. Helt otroligt. Jag vet inte vad som händer med mig! Ska i alla fall bli roligt då alla inblandade får läsa :') Vet någon som kommer att bli extra glad. *Lycka*

Dragträning idag också.. Känns som att jag skriver det varje dag? Fast vi tränar ju baaaara typ fyra gånger i veckan! ;) Alla taggar på skolmästerskaps stafett på torsdag! ÄNTLIGEN!

Fick nyss ett samtal som bekräftade att min kära pojkvän också haft en toppen dag (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0