Confessions of a broken heart..

Efter en lång kväll med missförstånd, alldesles för mycket saknad och brist på sömn somnade jag tillslut. Vaknade med ny motivation och med en lektion (hundavel med kerran) kämndes inte dagens så tung.. Biljetten beställd till Köping C och lyssnar på fin musik medans jag packar väskan så sunderar jag över hur jag ska försöka förändra och förbättra framtiden, för både min egen och andras skull. Att inte kunna hantera sina känslor är något som har hindrat mig tillräckligt länge nu. Jag har tagit en stort steg och hoppas att det ska hjälpa, för jag vill verkligen inte ha det såhär.. Kommer att gå till en kurator en gång i veckan från och med nästa vecka. Kommer även att jobba med "problemen" på andra sätt. Skriver detta för att det är många som förtjänar att veta det, många som har kämpat för mig och det här är mitt sätt att visa er att jag kämpar för mig själv nu, och det är tackvare er. Jag vill förändra och jag vill bli bättre. Vet att några tycker att det är försent nu, men jag har gjort mitt bästa och mer kan jag inte. Jag hade inte kunnat göra mer. Nu har jag fått chansen att hjälpa mig själa och jag har tagit den. Jag kommer inte ge upp förens jag har lyckats.. Jag har förslorat tillräckligt nu. Det räcker..

Jag ångrar inget jag gjort, för jag vet att det var det bästa jag kunde göra då.
Och man kan inte göra mer än sitt bästa.



The rest is still unwritten..



It's a little bit funny, this feeling inside
I'm not one of those who can easily hide
I don't have much money but boy if I did
I'd buy a big house where we both could live

So excuse me forgetting but these things I do
You see I've forgotten if they're green or they're blue
Anyway the thing is what I really mean
Yours are the sweetest eyes I've ever seen

And you can tell everybody this is your song
It may be quite simple but now that it's done
I hope you don't mind
I hope you don't mind that I put down in words
How wonderful life is now you're in the world

Rikard Näslund.

Kommentarer
Postat av: Sofie Heidenvall

tinan, min bästa tinan. <3

2011-02-04 @ 11:21:53
URL: http://sofieheidenvall.blogspot.com
Postat av: Tina Sporrong

du är bäst <3

2011-02-04 @ 13:49:50
Postat av: Rikard

Stöttar dig i alla lägen.. Det hoppas jag att du vet! Puss <3

2011-02-04 @ 16:57:02
Postat av: Julia

Det gör mig glad att läsa, hjärtat. Så glad <3 Du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta, trots allt som hänt, kanske tack vare allt som hänt. Och kom ihåg, du är bra! <3

2011-02-06 @ 21:54:16
URL: http://blogg.juliapettersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0