Längtar!

Längtar efter att få unna mig. Unna mig frisörbesök inklusive allt, shopping, att faktiskt gå på hundkurs SJÄLV och unna mig lite avkoppling på riktigt.. Lägga min hjärna är just nu antingen på eller på stand by, aldrig av. Kroppen är på högvarv nu när man har fler bollar än vanligt i luften - hus, företag, bil, hus och viktiga viktiga ekonomi. Tur att jag har världens bästa familj som ställer upp i alla väder. Mamma, pappa, hundarna och framför allt Rikard! Finaste killen som fixar och fixar medans jag spinner för fullt i full gas. Bästa killen i världen! Unnar mig  i alla fall lite av en kurs - Rikard håller skyddskurs för mig menans vi tränar Moggie! "..Och varför gör vi så? ..Och hur gör du när hon gör så?.. Och varför gör jag såhär?" osv osv. Det är viktigt att veta vad man gör och varför man gör det, såklart! Börjar bli riktigt grym på det är asså, IPOtjejen, höhö!



Idag har varit en helvetes dag på jobbet, på tok för mkt att göra och vaknade helt klart på fel sida.. Kan bero på att ajg försov mig.. Ingen bra start. Dagen blev dock betydligt bättre när jag kom hem till nytränade hundar och kramig pojkvän! Blev några avsnitt Vänner innan Rikard var tvungen att åka på jobbet.

Imorgon är jag i alla fall ledig, vilket betyder SOVMORGON! Ska ringa MittHem och förklara situationen och dessutom ringa husägaren och lägga fram vårt förslag! Håller tumarna så hårt jag bara kan (dom går nääästan av).

JUST! Kan även meddela att jag troligen har bestämt tiken som ska få bli mamma till min nästa valp, känner galet bra! Skrutten kommer i så fall i vår :) Mer info kommer!

Kommentarer
Postat av: Carro & Livor

ohoho, väntar på mer info om tiken!! ;) Och håller tummarna om huset!!! :D

2011-08-17 @ 23:05:16
URL: http://fabuloustervueren.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0