Underbara lydnadshund!

Ninja gjorde sitt bästa lydnadspass någonsin igår! Helt otroligt och när vi gick ut på planen så kom Rikards katt...... Ninjas absolut bästa pussoffer. Suck, tänkte jag eftersom att det dom första två minutrarna var i stort sätt omöjligt att nå henne. MEN efter lite uppvärmning och bus så var vi ikapp och herregud så fint hon gick, hon ställde sig så fort under ställnade u. gång så jag trodde hon la sig, höll på att bli sur men som tur var stor Rikard där och räddade mig :D Efter det följde, perfekta lägganden, ställanden, ställanden i fart, inkallning (utan smyg!), budföringar och ett underbart frittfölj! Fjärren var fick en seg start men slutade perfekt! Svävar på moln! Avslutade med lite kelpieskydd och det var som alltid lite roligt att titta på! Min stjärna!



Idag blir det första spåret, lydnad och lydnad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0