Tvärstop

Fick tråkiga hälsobesked idag och gick ner till stallet för att finna ro och uppmuntran. Blir en lugn kväll för min del och funderar stakt på att ta ett bad när jag kommer hem.. Det är jobbigt när huvudet stressar ner men inte kroppen.. Aja, snart är det praktik ochledighet som står på schemat istället, hoppas det blir förändring i hälsotillståndet då!


Saknar min alltid lika avkopplade pojkvän.
Det blir din uppgift att att lära mig att sluta stressa, eftersom du är okapabel till just det ser jag dig som en perfekt förebild! Saknar dig massor!

Nu blir det en powernap i stallets sköna soffa innan Amanda kommer och gör mig sällskap i hisoriavärlden (eftersom vi har prov imorgon..) Ska även ha prov i matte.. Efter det lär ju hjärnan vara lagomt tömd. Som tur är så är det sista skoldagen innan hemresa, vilket jag verkligen ser framemot!


Kommentarer
Postat av: Rikard

Klart att jag hjälper dig! :)

Vi fixar ju allt tillsammans? :)

Saknar dig massor också! <3

2011-04-06 @ 16:12:09
Postat av: Tinan

Vi fixar allt! <3

Älskar dig.

2011-04-07 @ 12:04:13
URL: http://tinasporrong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0