Sista allt..

Då har man avslutat sin näst sista dragträning.. Känns otroligt overkligt, jobbigt och tråkigt.. MEN, man måste gå vidare i livet, dom har gett mig mer än mååånga andra och en av de få bästa sakerna som hänt i mitt liv. Ni kommer alltid att finnas i hjärtat.



Sista veckan innan praktiken och man börjar känns hur mycket sista det är.. Sista gången man gör ditt och sista gången man gör datt.. Trodde aldrig det skulle kännas såhär.. Mitt liv började här och nu ska jag lämna en av två tryggheter jag har för evigt. Tur att den andra räddar mig lika fort, Rikard. Kommer bli underbart i Sundsvall och jag hoppas verkligen att dragtjejerna och killarna flyttar upp en efter en till den underbara staden och gör mig och Rikard sällskap i dom långvariga norrlänska spåren, hihi.

Känner för en dubbel, kelpiedubbel!
Jag har en vision..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0