Lydnads lycka!

Har haft praktik på ArkenZoo i Sundsvall nu i tre dagar, vilket har gett mig chansen att träna lydnad under lunch och eftermiddagsrasterna! Träning ger som sagt resultat! Gud vad nöjd jag är med träningarna! ALLA träningar har gått så jäkla bra, ALLA! Ett jäkla härligt humör, underbar energi och ja.. Toppen! LP1 känns nära och tar garanterat med mig konerna till Sundsvall nästa vecka, rutan rutan rutan! 

Har även pratar drag med dragkungen Erika.. Som btw hämtar en vorstehvalp snart.. Hmm, liiite avundsjuk..
Vill att hon ska komma ner till skolan och föreläsa lite.. Hmm ;)

Pratat och mailat med coach idag, alltid lika peppande! NU är man på spåret igen och taggad som attan! Blir att visa kombinationer för Rikard och hoppas att jobbet löser sig! Just nu finns det chans för både en liten svart och en liten brun.. Hmm ;) Nu ska jag fortsätta mailandet och sätta projekt i rullning!

Katy Perry - E.T - Energi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0